Arnhem

Straks loop ik door de straten van mijn nieuwe stad die eigenlijk mijn oude is.
Met een lege rugzak die klaar is om gevuld te worden met nieuwe avonturen.
Een winterwind om mijn sproetenwangen, mijn haren in een warrige knot bovenop mijn hoofd en een knalgele sjaal die over mijn groene jas is geknoopt.
Handen in mijn zakken doe ik alsof ik toerist ben in mijn eigen stad.
En terwijl de lichtjes knipperen in de bomen en me vertellen dat er binnenkort een kerstfeestje zal zijn, geniet ik met een glimlach van het oude onbekende.

Leave a Reply

